Travel First Class

Toscana

Publicerad 2017-07-05 07:06:00 i Resa,

Efter dryga två timmar var vi framme i Toscana närmare bestämt i Monte san Savino och hos min bror med familj som hyrt hushär. Vilket ställe! Jag vill bara tillbaka nu och tre dagar var alldeles för kort.
De hade hyrt via Novasol. Allt fungerade bra. Huset låg på en vingård och ägarna bodde i sitt hus ett stenkast därifrån. De var väldigt hjälpsamma och det kändes nästan som hotell fast man hade sitt eget.Varje morgon och kväll gick de ut och fixade med dynor och parasoller vid poolen. Man kunde köpa deras vin från gården för inga pengar alls och det smakade riktigt bra. Hit vill man verkligen tillbaka.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- När jag blir stor vill jag ha ett jobb där man får resa! Japp det var drömmen! Och så blev det ju till viss del. Jag arbetar inom Ship Management och Bygg. Det blir både inrikes och utrikes resor i jobbet och privat. Följ med!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela