Travel First Class

Nääs igen

Publicerad 2018-02-26 17:42:00 i Hotell,

Förra helgen fyllde Herman år, så då överaskade jag honom med en natt på Nääs Fabriker. Vi tyckte det var så himla mysigt sist vi var där så vi tog en repris. Men denna gången testade vi deras badhus med. Herman var ju en tuffing och isbadade i sjön, men jag fick hoppa över det med bebis i magen... stackars mig...not.
Men det fanns två bastu med sjöutsikt och två bubbelpooler ute, supermysigt.
Middagen på kvällen var galet god med, men tyvärr lite dålig service då de var för få personal inne.
 
Bild lånad från Nääs Fabrikers hemsida.
Nääs Fabriker Hotell och Restaurang, Tollered, Bubbelpool utomhus

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- När jag blir stor vill jag ha ett jobb där man får resa! Japp det var drömmen! Och så blev det ju till viss del. Jag arbetar inom Ship Management och Bygg. Det blir både inrikes och utrikes resor i jobbet och privat. Följ med!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela