Travel First Class

Hotellsajter

Publicerad 2017-07-27 22:41:00 i Allmänt, Hotell,

Jag bokar väldigt många resor både privat men framför allt i arbetet och det finns ju så oändligt många sidor att boka via. När det kommer till privata resor så bokar jag nästan uteslutande mina hotell via Hotels.com.
Jag tycker att Hotels.com har ett förmånligt bonussystem och deras priser ligger sällan speciellt mycket över andra sajter. Dessutom recencerar de flesta sina hotell här vilket ger en bra uppfattning av standarden på hotellen. Jag har lite svårt för sunkiga hotell med loppiga täcken som jag brukar säga, det ska vara vita & slätbäddade sängar, det är mitt prio Nr Ett. Inga lopptäcken med blommor och skit!
 
Hotels.com
+
Bra utbud
Ofta rabatter
Förmånligt bonussystem (samla nätter)
Bra med många recentioner
Bra kundtjänst
Hotels.com
-
Vissa hotell går inte att lösa in bonusnätter på.
Vissa hotell går inte att utnyttja rabatterna på.
Finns tillfällen då andra sajter erbjuder kostnadsfri avbokning där hotels inte gör det och ändå tar samma pris.
 
Jag har nu tre hotell på G hos Hotels.com och första stopp blir nästa resa till Italien, Gardasjön. Ska bli så otroligt skönt att gå på semester. Stay tuned!
 
 

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2017-08-01 21:46:49

aldrig bokat på hotels men däremot booking!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- När jag blir stor vill jag ha ett jobb där man får resa! Japp det var drömmen! Och så blev det ju till viss del. Jag arbetar inom Ship Management och Bygg. Det blir både inrikes och utrikes resor i jobbet och privat. Följ med!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela