Travel First Class

Nytt år - Nya mål - Nya resor

Publicerad 2019-01-20 13:30:00 i Allmänt,

2019 - Check
Känns som att hela livet är fyllt med nya resor fast på olika plan. Vår lilla tjej på 8 månader växer och utvecklas för varje dag. Jag har börjat jobba. Vi säljer lägenheten. Vi ska bygga hus. Bygglov (snart) inskickat och så vidare. Ja det händer massor.
 
Resor som ska planeras och bokas är för stunden:
Riga
Manila
Spanien
Förhoppningsvis fjällen.
 
Önskeresor för 2019:
Dubai
Florida
 
Men vi får väl se hur det blir med det....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- När jag blir stor vill jag ha ett jobb där man får resa! Japp det var drömmen! Och så blev det ju till viss del. Jag arbetar inom Ship Management och Bygg. Det blir både inrikes och utrikes resor i jobbet och privat. Följ med!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela